Education activity in the university: myths and reality
Abstract
appreciation of the process and result of the education in the university. The author shows the negative
consequences of fixing these myths in the educational practice and indicates the approaches to the organization
of the educational process in the university.
References
1. Абулъханова К. А. Психология сознания и личности. М. : Моск. психо
2. Берн Э. Лидер и группа. Екатеринбу
3. Илъинский И. М. Образовательная революция. М. : Изд-во
4. Леонова О. Образовательное пространство как педагогическая
5. Мануйлов Ю. С. Концептуальные основы средового подхода в воспитании // Вестн. ун
6. Петровский А. В. Личность. Деятельность. К
7. Шаипова А. Я. Формирование готовности преподавателей вуза к внеучебной
8. Ясвин В. А. Психологическое моделирование образовательных
Review
For citations:
Emeiyanova I.N. Education activity in the university: myths and reality. University Management: Practice and Analysis. 2010;(5):45-50. (In Russ.)